Veel gestelde vragen
Op deze pagina vindt je informatie over onze producten en veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden je vraag graag!
Uw bestelling wordt doorgaans de volgende werkdag geleverd. Afhankelijk van het volume (aantal mokken) kan het iets langer duren. Besteld u 1 tot 10 mokken, dan ontvangt u deze de volgende werkdag mits voor 15:00 besteld. Grotere opdrachten kunnen langer duren. Dit zullen wij altijd duidelijk vooraf communiceren.
Wij bieden diverse betaal mogelijkheden in onze webshop. Zo stelt de wet ons voor om minimaal 1 optie te bieden voor betaling achteraf. U kunt bij ons gebruik maken van Klarna. Dan betaald u als het product binnen is en uiteraard aan uw eisen voldoet. Ook kunt u bij ons met iDeal & Credit Card betalen. Deze manieren zijn allemaal veilig en onze webshop is verbonden via een SSL(beveiligde) verbinding.
Als u uw bestelling wilt afhalen kunt u uw bestelling de eerst volgende werkdag afhalen in onze winkel in Winterswijk. Maar wij raden aan om voor de zekerheid eerst contact met ons op te nemen via 0543-517775 om te vragen of uw order al klaar staat.
Onze mokken zijn gemaakt van top kwaliteit keramiek. Elke mok wordt gecontroleerd op barsten en algemene kwaliteit voordat deze bedrukt wordt.
De mokken kunnen in de vaatwasser en magnetron. Om de print echt in top conditie te houden, raden wij het wel af om de mok in de vaatwassen en magnetron te doen.
Onze mokken worden allemaal per stuk verpakt in een speciale doos. Deze doos is gemaakt voor het verzenden van mokken. Door de speciale vouwtechniek is de mok bestemd tegen schokken en hebben wij de breuk-calculator op 0 staan. Al onze mokken komen heel aan! En dat is natuurlijk goed voor u, maar ook voor het milieu.
Heeft u geen bevestiging ontvangen van uw bestelling? Kijkt u dan even in uw spam/ongewenste folder. Wegens onbekende redenen kan het zijn dat uw email in de ongewenste spam box beland. Kunt u daar ook geen mail vinden? Neem dan contact met ons op via Whatsapp, e-mail of telefoon.
In je account vindt je alle informatie met betrekking tot je bestelling. Klik hier om naar je account te gaan.
Heb je besteld zonder account? Ga dan naar onze Track & Trace pagina. Gebruik je order nummer en email adres om je bestelling op te zoeken.
Retourneren
Bij Jouwmok.nl heeft u, net als bij andere webshops, 14 dagen recht op retour zonder opgave van redenen. U kunt op onze home pagina een retourformulier downloaden, of u klikt hier. Dit formulier vult u volledig in en voegt u bij uw bestelling. Het retourneren geschied op eigen risico en de kosten zijn voor uw rekening. Helaas kunnen wij deze kosten niet vergoeden.Â
Let op; want alleen niet gepersonaliseerde items mogen geretourneerd worden. Alle gepersonaliseerde producten vallen buiten het recht op retour.
Klacht afhandeling
Jouwmok.nl zet alles op alles om u een product te leveren welke geheel aan uw wensen voldoet. Daarom werken wij met de beste kwaliteit producten, de beste kwaliteit materialen en de beste apparatuur. Elke mok, elk product dat door ons wordt gemaakt wordt met de grootste zorg geproduceerd en verpakt. Mocht u ondanks al onze inspanningen een product ontvangen welke niet aan uw verwachtingen voldoet; neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kunt u doen via email: [email protected].