Gratis verzending

Bij besteding van minimaal 99€

9.3 / 10 Waardering

Klanten beoordelen ons met een 9.3!

Snelle levering

Bestel je voor 15:00? Dan versturen wij de mok diezelfde dag nog!*

Binnen 1 dag geleverd!

Op werkdagen voor 15:00 besteld = de volgende werkdag in huis!

Jouwmok.nl

Veel gestelde vragen

Antwoord op al je vragen.

Op deze pagina vindt je informatie over onze producten en veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden je vraag graag!

Uw bestelling wordt doorgaans de volgende werkdag geleverd. Afhankelijk van het volume (aantal mokken) kan het iets langer duren. Besteld u 1 tot 10 mokken, dan ontvangt u deze de volgende werkdag mits voor 15:00 besteld. Grotere opdrachten kunnen langer duren. Dit zullen wij altijd duidelijk vooraf communiceren. In sommige gevallen kan het langer duren dan aangegeven door onvoorziene omstandigheden. 

Wij bieden diverse betaal mogelijkheden in onze webshop. U kunt bij ons gebruik maken van Klarna. Dan betaald u als het product binnen is. Ook kunt u bij ons met iDeal & Credit Card betalen. Deze manieren zijn allemaal veilig en onze webshop is verbonden via een SSL(beveiligde) verbinding. 

Voor zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid op rekening te betalen. De eerste factuur dient vooruit te worden betaald, daarna ontvangt u een factuur met een betaaltermijn van 14 dagen. 

Als u uw bestelling wilt afhalen kunt u uw bestelling de eerst volgende werkdag afhalen in onze winkel in Winterswijk. Maar wij raden aan om voor de zekerheid eerst contact met ons op te nemen via 0543-517775 om te vragen of uw order al klaar staat.

Onze mokken zijn gemaakt van top kwaliteit keramiek. Elke mok wordt gecontroleerd op barsten en algemene kwaliteit voordat deze bedrukt wordt.

De mokken kunnen in de vaatwasser en magnetron. Om de print echt in top conditie te houden, raden wij het wel af om de mok in de vaatwassen en magnetron te doen.

Onze mokken worden verpakt in een speciale doos. Deze doos is gemaakt voor het verzenden van mokken.

Heeft u geen bevestiging ontvangen van uw bestelling? Kijkt u dan even in uw spam/ongewenste folder. Wegens onbekende redenen kan het zijn dat uw email in de ongewenste spam box beland. Kunt u daar ook geen mail vinden? Neem dan contact met ons op via Whatsapp, e-mail of telefoon.

In je account vindt je alle informatie met betrekking tot je bestelling. Klik hier om naar je account te gaan.

Heb je besteld zonder account? Ga dan naar onze Track & Trace pagina. Gebruik je order nummer en email adres om je bestelling op te zoeken.

Als uw pakket wordt teruggestuurd naar ons, omdat het bijvoorbeeld niet is afgehaald bij het PostNL Punt of u heeft een verkeerd adres ingevuld, of een incompleet adres, dan zijn wij genoodzaakt om kosten in rekening te brengen om het pakket opnieuw te versturen.

De reden hiervoor is dat u reeds verzendkosten heeft betaald voor het versturen, maar PostNL rekent ook kosten voor het terugsturen van het pakket. Daarnaast moeten wij weer kosten maken om het pakket terug te sturen naar uw adres. De kosten hiervoor bedrag 6,95€. Dit is hoger dan ons standaard verzendtarief omdat wij kosten maken voor een pakket die retour komt. 

Retourneren

Bij Jouwmok.nl heeft u, net als bij andere webshops, 14 dagen recht op retour zonder opgave van redenen. U kunt op onze home pagina een retourformulier downloaden, of u klikt hier. Dit formulier vult u volledig in en voegt u bij uw bestelling. Het retourneren geschied op eigen risico en de kosten zijn voor uw rekening. Helaas kunnen wij deze kosten niet vergoeden. 

Let op; want alleen niet gepersonaliseerde items mogen geretourneerd worden. Alle gepersonaliseerde producten vallen buiten het recht op retour.

Klacht afhandeling

Jouwmok.nl zet alles op alles om u een product te leveren welke geheel aan uw wensen voldoet. Daarom werken wij met de beste kwaliteit producten, de beste kwaliteit materialen en de beste apparatuur. Elke mok, elk product dat door ons wordt gemaakt wordt met de grootste zorg geproduceerd en verpakt. Mocht u ondanks al onze inspanningen een product ontvangen welke niet aan uw verwachtingen voldoet; neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kunt u doen via email: [email protected].